Tijd: waar kan ik dat kopen

Mijn anderhalve week vrij is alweer voorbij en heb vandaag al weer gewerkt. Kom ik er ook nog achter dat ik vrijdag helemaal niet vrij ben, heb verkeerd zitten rekenen, bah.

Zaterdag ga ik met Sunny de stad onveilig maken en zondag naar mijn moeder voor moederdag, vanavond naar de repetitie van de operette. Wanneeer moet ik in hemelsnaam mijn wedstrijdquiltje afmaken, dit ga ik nooit redden. HELP! Waar kan ik tijd kopen (maar wel met rust tussendoor want dat heb ik ook hard nodig).

Ik heb net wel de stofjes voor mijn quilt gewassen, kan het vanavond en morgen lekker drogen. Mijn stitchery heb ik gisteren klaar gekregen, ik had het meegenomen naar mijn ouders, kon ik er af toe toch nog even aan werken.

Maar ja het probleem blijft wel dat het voor 15 mei af moet zijn……..

Wordt vervolgd ………

One thought on “Tijd: waar kan ik dat kopen

Geef een reactie

