5 mei

Op 5 mei ga ik eigenlijk nooit naar bevrijdingsfeesten. Dat is maar om een reden, het is namelijk de trouwdag van mijn ouders.

Vandaag zijn zij 61 jaar getrouwd!

Vorig jaar was het groot feest, alleen was dat niet op 5 mei, maar op 1 mei (Hemelvaart) want dan was echt iedereen van de familie vrij. Maar op 5 mei toch nog even op de koffie.

Een keer ben ik maar heel kort bij mijn ouders geweest, want toen moest ik wel naar een bevrijdingsfeest in Oostzaan. We moesten met ons koor optreden, wat trouwens wel heel leuk was.

Dus nu ga ik zo naar mijn ouders een bakkie doen met wat lekkers erbij.

2 thoughts on “5 mei

Geef een reactie

