Veldhoven

Ik ben gisteren naar de OEQC in Veldhoven geweest. Ik heb een topdag gehad. De busreis was georganiseerd door Birdblocks. Merel en Irene, top wat jullie hebben georganiseerd, alles was tot in de puntjes geregeld. Ik had dit anders nooit kunnen meemaken en ik had het zeker niet willen missen.

We werden voor de deur van het gebouw afgezet en konden meteen door naar binnen lopen. Ik heb mijn ogen uitgekeken. Ik had gelukkig mijn fototoestel mee, alleen ben ik natuurlijk weer vergeten op te schrijven wat ik fotografeer. Hieronder volgen een aantal foto’s. Ik heb de meeste op klein formaat, anders kost het veel geheugen op het blog. Het moet op een andere manier kunnen, maar zover ben ik nog niet. Als je op de foto klikt dan krijg je een groter formaat.

2009_05_03_2192_bewerkt1 2009_05_03_2189_bewerkt1 2009_05_03_21821 2009_05_03_2161_bewerkt1 2009_05_03_2170_bewerkt1

2009_05_03_21711 Natuurlijk kan een kattenquilt niet ontbreken. De details zijn echt schitterend.

Tja en natuurlijk moest ik deze dag ook scoren, en mijn portemonnee heeft nu een pijn……

2009_05_03_2194 2009_05_03_2195

Hier zijn mijn aanwinsten. Het witte lapje vooraan, had ik gewonnen in de loterij van Birdblocks in de bus. En rechts daarvan dat oranje lapje is een cadeautje dat we ook nog van Birdblocks kregen om een rode kater te maken.

De foto rechts is van een verrassingszak die maar xe2x82xac 5 kostte. En het was wel leuk. We zaten thee te drinken iemand liet haar blikje zien, waarbij ik aangaf dat ik deze ook nog wilde. Dus ik terug naar die quiltwinkel. En daar zag ik die verrassingszak die ik een of twee dagen daarvoor op het internet had gelezen en dat het zo’n leuke inhoud had. Dus ik die zak gekocht, mee terug naar het restaurant. Daar uitgepakt en gelijk wilde de hele groep ook zo’n zak, wij met z’n allen weer terug, zodat iedereen zo’n zak kon scoren.

Het was een heel geslaagde dag: veel gezien, veel foto’s gemaakt, veel gekocht, veel lol gemaakt en gehad (oeps dat is allemaal wel veel). Echt een TOPdag. Volgend jaar weer, de datum is al bekend 29 april t/m 2 mei. En nu hopen dat Birdblocks weer zo’n fantastische bustocht organiseert.

Vandaag en morgen mag ik heerlijk bijkomen (heb ik ook echt nodig), woensdag moet ik weer werken (ahum nog even niet aandenken).

Ik ga lekker genieten van mijn aanwinsten. En ook natuurlijk verder met mijn stitchery, want die moet af en de datum komt wel steeds dichterbij.

6 thoughts on “Veldhoven

  1. Fijn dat je zo hebt genoten van de tentoonstelling en alles eromheen, nu lekker nagenieten! (en die portemonnee voelt er nu vast al niets meer van…)
    Wat grappig dat je ook zo’n verrassingszak hebt gekocht, ik vond het ook al zo’n leuke verrassing!

  2. @ Isabella: misschien komen we elkaar dan tegen
    @ Klaske: ik beken schuld
    @ Yvonne: ik ben er heel gelukkig mee
    @ Conny: ik wist niet meer bij wie ik het had gelezen, maar dat was natuurlijk bij jou

  3. Je heb een flinke buit binnengehaald! Slecht voor je beurs maar wel heerlijk genieten. Dat verrassingspakketje was ook leuk. Wist ik helemaal niet dat dat er ook was.

Geef een reactie

