In het zonnetje

Ik heb vandaag heerlijk op mijn balkon in het zonnetje gezeten en ben bezig geweest met mijn wedstrijdquiltje. Ik schiet alleen geen donder op. Ik heb al regelmatig het een en ander van de stitchery uitgehaald omdat ik niet tevreden was en dat uithalen is toch een rotwerk. Morgen hoop ik de stofjes ervoor te kunnen scoren.

Ik ga morgen namelijk naar de Open European Quilt Championship in Veldhoven. En ik heb er zin in. Ik ga met de bus, georganiseerd door Birdblocks. Ik heb mijn wensenlijstje al in de tas gestopt en wat te drinken voor onderweg. En natuurlijk mijn fototoestel, apart de batterij nog opgeladen. Ben dus benieuwd waar ik allemaal mee thuiskom. Morgen wordt het weer minder, dus dat komt heel mooi uit.

4 thoughts on “In het zonnetje

  1. @ Klaske: zie mijn blog van vandaag. En nee ik heb de vierde nog niet gezien, vandaag gelijk downloaden. Gisteren wel een zwart lapje gescoord voor de katten.
    @ Isabelle: ik vond het ook echt geweldig.

Geef een reactie

