Lekker lui

Nou, lekker lui? Ik ben gebroken van gisteren met mijn plantjes potten. Maar het is wel veel gezelliger, ook als ik vanuit mijn huiskamer kijk. Bobby ging elke keer voor het raam zitten, dacht dat er een of ander beest zat (een duif of zo), maar het was gewoon een plant. Tja dat was mijnheer niet gewend.

Ik heb vanochtend eerst boodschappen gedaan en daarna ben ik heerlijk op mijn balkon gaan zitten tussen de bloemen en de katten en ben bezig geweest met mijn wedstrijdstitchery. Erg vlotten wil het nog niet en het moet toch echt op tijd af.2009_05_01_2123 En ik kan ook niets tussendoor laten zien.

Hier zitten Bobby en Belle heerlijk beschut bij mij.

2009_05_01_2130 Myra ligt lekker naast mij op de bank.

2009_05_01_2125

En Belle wordt steeds nieuwsgieriger. Bij haar hoef ik ook niet bang te zijn dat ze omhoog springt. Bovendien zit om het hele balkon gaas. Maar bij mijn rode monster blijf ik mijn hart vasthouden.

2 thoughts on “Lekker lui

Geef een reactie

