12 maanden project: vervolg

Dit is de Irish Blessing en hij is een affo geworden.

Irish_blessing Als je op de foto klikt zie je een groter exemplaar.

Dit behoort tot het 12 maanden project van Magdaleentje. Elke maand krijg je een verrassingspakket, soms een onderdeel van de gehele quilt of iets afzonderlijks, dit is dus iets afzonderlijks.

De Irish Blessing is 54 x 44 cm en hangt te pronken in mijn hal. Zodra je binnenkomt valt je oog erop.

Doordit project ben ik in aanraking gekomen met stitchery en ik vind het heel leuk om te doen. Daarom doe ik ook mee met de wedstrijd van Wendy Voster (zie vorig bericht).

One thought on “12 maanden project: vervolg

  1. Mooi gedicht, ook mooi gemaakt,hoe krijg je die letters zo mooi geborduurt?Ik heb stichery nog nooit gedaan maar wil het ook nog eens uitproberen want je ziet zoveel leuke dingen voorbijkomen op tinternet.
    Succes met de wedstrijd.Groetjes Klaske

Geef een reactie

