De wedstrijd kan beginnen

WatPatronenpost heb ik mij nu weer op de hals gehaald. Ik ben lid geworden van de patronenpost van Wendy Vosters en daar zat als bijlage een hele leuke stitchery bij, alleen het behoort bij een wedstrijd. Nou weet ik wel dat je niet aan een wedstrijd mee hoeft te doen, maar het lijkt mij toch wel een uitdaging.

Ik heb gisteren alles bij elkaar gezocht. Alleen kon ik toch mijn borduurzijde niet vinden, echt alles overhoop gehaald, heb ik het gewoon bij mijn borduurpakketten liggen in een hoededoos. Gelukkig gevonden.

De stof en de vlieseline is van de week binnengekomen. De lichtbak staat klaar (heeft mijn vader ooit gemaakt voor dia’s en dat gebruikt hij niet meer en nou ben ik de gelukkige eigenaar).Begin_wedstrijd

Vanmiddag ga ik het patroon op de stof tekenen en dan kan ik gaan beginnen met borduren. Volgende week in Veldhoven een leuk lapje voor erom heen scoren.

Maar het belangrijkste is dat het voor 15 mei 2009 af moet zijn, ga ik dat wel redden, ook al ben ik deze week vrij………..?

Tja en als ik het niet red, dan houd ik er weer een leuk quiltje aan over. Pas na de sluitingsdatum kan ik hier van de voortgang of resultaat een foto laten zien.

De start van de uitdaging is begonnen.

Geef een reactie

