Project 12 maanden wordt echt een project

Ik heb de hele dag gewerkt en ben vanavond naar de repetitie van de operette geweest, gelukkig hadden we vanavond geen lange repetitie, dus kan ik nog een berichtje op mijn web-log plaatsen.

Ik heb gisteravond voor mijn stitcheryquilt de band erom heen gesneden en de twee delen aan elkaar genaaid (in verstek, ik word steeds beter, ahum) en dacht handig te doen om alvast het tegenzoomje te strijken (had ik bij iemand op een instructiefilmpje gezien, reuze handig). Alleen wat doet deze stommeling, ik had namelijk nog niet afgewassen en de strijkplank stond in de keuken. De band is nog al lang en komt in het vet terecht van een bord, bijna was ik klaar met het zoompje. Kon ik de boel gaan wassen en zie dan het vet er maar uit te krijgen. Vanmorgen nog een keer gewassen en dan kan ik het morgenavond weer strijken. Zo wordt het echt een 12 maanden project, maar dan voor xc3xa9xc3xa9n quiltje, duh!

Morgenavond maar weer met volle moed er tegen aan.

Ik hoef nog lekker twee dagen te werken en dan ben ik heerlijk ander halve week vrij. Is het al vrijdagmiddag?

Geef een reactie

