Lapjes binnengekomen

Vandaag zat bij de post deze lapjes van de "stoffenclub" Fusions van Robert Kaufman verstuurd door Magdaleentje.2009_04_21_2072 Hiermee begint mijn verzameling lapjes aardig te groeien. Het is steeds hetzelfde patroontje, maar wel alle kleuren van de regenboog.

Dit bracht mij meteen op idee om de lapjes uit te zoeken waarmee ik de kattenbom wil gaan maken.2009_04_21_2077 De roze lapjes worden het in ieder geval, maar de vierde kleur ben ik nog niet over uit. Die liggen in het tweede stapeltje ernaast. Ik heb ook nog helemaal niet gekeken hoeveel stof ik nodig heb.

Ik start pas met de kattenbom in mei en dan eindig ik gewoon in april, ik heb ze toch opgeslagen op de computer en ook al uitgeprint.

Toen ik de foto’s ging maken, moest er natuurlijk weer eentje bovenop de lapjes gaan zitten.

2009_04_21_2079 Bobby, zo schiet ik nooit op. Maar hij is wel heel lief hoor.

Ik heb ook vandaag de vlieseline en de stof voor stitchery ontvangen. Ik wil kijken of het lukt om mee te doen met de wedstrijd van Wendy Vosters. Maar of ik het ga redden is maar de vraag, want ik heb geloof nog maar iets meer dan twee weken de tijd. Gelukkig ben ik volgende week vrij. En het is bepaald geen straf om aan zoiets te gaan werken.

4 thoughts on “Lapjes binnengekomen

  1. Leuke web-log heb je. Hoe krijg je die leuke bloemetjes voor de kop titels? Ik heb je toegevoegd aan mijn lijstje mede bloggers. Kom wel weer eens langs! Groetjes van Jellie

  2. @ Klaske, ik hoop dat ik er volgende week uitkom
    @ Jellie, leuk dat je mij toegevoegd hebt. Ik ga volgende week eens uitzoeken hoe dat werkt. Die bloementjes zitten standaard in dit design patroon, maar ook dat ga ik volgende week allemaal wijzigen. Dan krijgt mijn blog een metamorfose.
    groetjes Elly

Geef een reactie

