Project "De 12 maanden"

Ik doe mee aan het project "De 12 maanden" van  Magdaleentje. Dit houdt in dat je iedere maand een verrassingspakketje toegestuurd krijgt. Helaas was ik in eerste instantie te laat om mij aan te melden, maar in februari kreeg ik bericht dat iemand had afgezegd en kon ik toch nog meedoen. Jammer voor die persoon die heeft afgezegd, maar mazzel voor mij.

Snowman Van januari heb ik later toegezonden gekregen en deze is nu klaar. In het project zitten een paar onderdelen die in december een gezamenlijke quilt moeten worden en daar is dit een onderdeel van.

2009_04_18_2066_2

Van februari had ik al klaar kunnen hebben als mijnheer Bob zich er niet mee had bemoeid. Ik moet een rand eromheen maken in een haakse hoek, dus moet je ruimte hebben en je hoofd erbij houden. Nee mijnheer ging zich er mee bemoeien, ging er met zijn poot onder, boven op liggen en dan ook nog aandacht vragen.

2009_04_18_2067_2 2009_04_18_2068 Ook nu ik dit typ wil hij zich ermee bemoeien en gaat over mijn toetsenbord heen lopen.

Ik hoop van de week het eindresultaat op mijn blog te kunnen zetten. Dit is een los quiltje en hoort niet bij de decemberquilt.

One thought on “Project "De 12 maanden"

  1. Hoi Elly,vandaag je logje ondekt en gelezen,gezellig hoor!Jouw poesen doen hetzelfde als de mijne heel vervelend maar ze zijn zo lief he?
    Je maakt leuke dingen vind ik ga voral door met het delen,ik mag het graag lezen.
    groets Marrie-Jette.

Geef een reactie

