Applicatie

In maart ben ik naar de regiodag van het quiltersgilde geweest. Het onderwerp was een knipoog naar Baltimore. We moesten een soort bloem maken, die is totaal mislukt (komt nog wel weer eens, ik heb het uitgehaald) en ik dacht dat al die applicaties niet mijn ding was. Nu doe ik mee aan de pincussionclub van Grandma’s Kitchen en wat 1e_2_speldenkussentjes_2moet ik daarbij doen: appliceren. En ik vind het zelfs leuk om te doen. Alleen wilde ik het volgens de needle turning doen, tja volgens mij gaat het niet helemaal goed en doe ik de nails-turning (bestaat dat eigenlijk 😉 ), ik draai de naadtoeslag niet naar binnen met mijn naald, maar met mijn nagels. Misschien toch maar eens een keer van iemand afkijken hoe het wel moet, want via de boeken kom ik er niet uit. Ik heb wel gisteren bij de Hema de klosjes katoenen garen gehaald (30 klosjes in een box), dit was naar aanleiding van een tip van iemand op het prikbord. En Baltimore komt zeker op mijn WIM lijst, wie had dat gedacht.

En gisteren kwam er goed nieuws van Birdblocks: de busreis op 3 mei naar de tentoonstelling in Veldhoven gaat door. Ik ben nog nooit naar zo’n tentoonstelling geweest, dus ik ben benieuwd.

One thought on “Applicatie

Geef een reactie

