Einde van een musicaltijdperk

Ik ben gisteravond bij de laatste bijeenkomst van de musical geweest van Bel Canto in Oostzaan.
We hebben vier mooie uitvoeringen gespeeld van de Drie Musketiers. Op het laatste moment kreeg ik nog een klein speelrolletje toegewezen namelijk de rol van Gravin Du Bout. De laatste weken zijn heel zwaar geweest, extra repetities, mijn gezondheid die niet wilde wat ik wil en druk op mijn werk (fulltime job als kwaliteitsfunctionaris in de gezondheidszorg).

Daarom heb ik al een paar weken geleden besloten om te stoppen met de musical. Na vijf jaar moest ik die keus maken, het wordt gewoon te zwaar. Ik speel ook nog mee in de operette, maar dat blijf ik gewoon doen.

Helaas zijn dit de keuzes in het leven die je moet maken en die niet altijd leuk zijn. Het zoveelste dat ik moet laten schieten vanwege gezondheidsproblemen.

Maar wat wel positief is: ik heb meer tijd voor quilten gekregen en rond maart zijn er nog wel eens tentoonstellingen waar ik nooit heen kon vanwege voorstellingen of repetities en volgend jaar kan ik daar gewoon heen.

Fijne dag nog verder, ik ga zo naar mijn werk.

2 thoughts on “Einde van een musicaltijdperk

  1. Jammer dat je moest ophouden, maar je gezondheid gaat voor.
    Gelukkig ben je er positief onder.
    Geniet van de extra uurtjes die je nu door kan brengen met je quilt werk.
    Ziekte is naar, en vooral als je daar dingen voor op moet geven,maar je kan er mooie dingen voor terug krijgen , dat zie je maar bij mij, met al die mooi amicori die ik krijg en ruil.
    Ik ben door ziekte vaak aan mijn huis vast gebonden, kan soms veel dagen niets, en hoe mooi is het dan om dingen met elkaar te ruilen en voor elkaar te kunnen doen.
    Ik wens je veel gezondheid toe, en laat het je er niet onder krijgen,sta elke morgen met goede moed en een glimlach op, dan is het begin er al.
    Gr Joke

Geef een reactie

