Creatieveling Elly

Leuk dat je even langskomt.

One thought on “Creatieveling Elly

  1. Hallo Elly
    Ik heb je berichtje op het prikbord gelezen en ook die van sunny en annelies
    Ik heb geprobeert te reageren maar dat was me niet gelukt, dus dacht ik dan doe ik het morgen nog maar een keer , maar toen waren jullie er niet meer op. het wisselt dus elke dag
    Ook ik heb erg genoten en veel gezien Nog bedankt voor je vriendschap
    Wil je me nog even je e-mail adres sturen
    Ik ben je kaartje kwijt
    Hartelijk dank Marjan Jansen

Geef een reactie

